Wednesday, March 20, 2013

down down day

assalammualaikum.... it will be a difficult entry today. actually today is the worse worse day. mak abahhhhhhh..... i need u now. really2 need. :( hari ni,eta dari pagi sampai ptg , mood happy sbb kakak2  staff yg sentiasa ngn eta, really make me cheer. arini my job utk call customer. tp bila jam menunjuk kan 5.10pm, someone attack me. x tawla,dulu dia attack eta sbb ckp eta ni jenis no deserve to be boss. what can u feel someone else yg ckp kat u.... really make u down right. now dia attack lg eta. in a fews past day, eta n bos dia ada tlg buat kan kerja utk kira claim org. tp x taw plak kiraan kitaorg ada yg ringkasan. procedure finance ,  will calculate in detail. tp it doesn't mean first do it will all correct kan. it is not just only me yg buat. normal la, semua org ada buat kesilapan. u should be thanks bcoz, eta dah tolong ur work right. but what u give me, ketawaan yg diperli. thank you very muchhhhhhhhhhhhhhhhhh. tq also give me down n cryyyy..................... :( from now, eta dah 100% hate her...

No comments:

Post a Comment